Obsługa informatyczna

 

Każdy biznes jest oparty na nowoczesnych technologiach w dzisiejszym świecie. Co za tym idzie, wymagają one stałego nadzoru, który skutkuje wyższymi kosztami prowadzenia takiej działalności.

Zalicza się tutaj:
- Koszty tworzenia własnych działów informatycznych,
- Ciągłe powiększanie kadry – informatyków, programistów,
- Inwestowanie w infrastrukturę oraz w szkolenia pracowników,
- Dostosowywanie się do szybko zmieniających się wymogów, które zachodzą w sektorze business IT.

Wszystko to może sprawić trochę kłopotów, zwłaszcza jeżeli firmowe działy zostaną przez to odciągnięte od głównego nurtu działalności danego przedsiębiorstwa. Dlatego też wychodząc temu naprzeciw oferujemy Państwa firmie pełną obsługę informatyczną.

Pojawia się zatem pytanie czy warto i dlaczego warto wybrać zewnętrzną obsługę informatyczną? Odpowiedź jest bardzo prosta - outsourcing IT to przede wszystkim niższe koszty. Nasze najdroższe pakiety serwisowe są o wiele tańsze niż pensja jednego zatrudnionego specjalisty. A trzeba przy tym pamiętać, że zazwyczaj potrzeba więcej niż jednego etatu. Dzięki temu, że obsługujemy dużą ilość przedsiębiorstw, możemy państwu zaproponować bardzo korzystne warunki współpracy. Natomiast ciągła współpraca z największymi dostawcami sprzętu komputerowego oraz wiedza w tej dziedzinie, daje nam możliwość usunięcia większości problemów jakie mogą nękać naszych klientów.

 

Główne zalety stałej obsługi informatycznej:
- Zmniejszenie kosztów własnych związanych z zatrudnieniem personelu informatycznego,
- Łatwy dostęp do wiedzy dotyczącej organizacji pracy IT,
- Dostęp do najnowszych technologii,
- Profesjonalna strategia rozwoju IT odpowiadająca potrzebom biznesowym,
- Optymalne dopasowanie infrastruktury IT do potrzeb biznesowych,
- Redukcja kosztów związana z podnoszeniem kwalifikacji przez pracowników,
- Możliwość skupienia się na działalności kluczowej,
- Zagwarantowana wysoka jakość pracy infrastruktury IT,
- Konsulting związany z IT zawarty w cenie usługi,
- Klarowny sposób oceny jakości, gwarantowany umową,
- Dostęp do szerszego personelu w przypadkach awarii krytycznych.

 
 
 
 

Usługi informatyczne

Outsourcing IT

Obsługa informatyczna

Audyt informatyczny

Pakiety serwisowe

Comments are closed.